sticky post until 27 feb 2011

sticky post until 27 feb 2011
jom join giveaway. click pd banner

Wednesday, February 9, 2011

CONTEST AKU, DIA & KAMOO! by unguisme

Contest ini dinamakan : CONTEST AKU, DIA & KAMU by unguisme.



Syarat2 contest ni~

1. mestilah follow blog aku nie. http://unguisme.blogspot.com Lau x follow cam ne nk tahu update pasal contest ni.. tol x??[done]
2. then taruk/letak la banner tu kt side bar memasing n then link kan ke blog sy. Ye lah. Senang lau ade kawan2 korang y teringin nk join jugek. Hehe.[done]
3. letak satu gambar je. SATU. y menggambarkan situasi aku,dia dan kamoo!. Mestilah kene ade watak korang sbgai tuan belog. Y lagi dua org tu pandai2 la ek.[done]
4. gmbar hendaklah bertiga jek. Ala2 cinta 3 segi lah. Haha. Suke ati lah. Korang + kawan + kawan ke. Korang + mak + ayah ke. Korang + pakwe 1 + pakwe 2 ke.. terpulang~~ y penting gambor bertiga! Ber- TIGA oke.[done]
5. terserah nk edit2 ke. Nk b&w ke. Nk ape2 lah. Janji menarik.[done]
6. dah pilih gambor. Letak lah sikit keterangan. Sape org2 dlm gambor tu. Kat mane. Cite y menarik jugak akan diberi markah ye. Hehe.[done]
7. TARIKH TUTUP : 27 feb 2011.
8. pas tu tag lah seberapa ramai kengkawan ek. Jgn tag sorang udah ler.[done]
9. hakim terdiri daripada aku n aku. Haha. Sape lawo kat mate aku.. menang ler.

10. last but not least.wat entry kt blog korang bertajuk CONTEST AKU, DIA & KAMOO! by unguisme. Pas tu taruk link kt komen ye??[done]


oke, gambar sengal ni time tgh rehat time zmn skola dulu.hak3. haruslah seludup kan camera tu..ngahaha.ohh.gedik siot pic nih.hahahaha


tag:aman,bee,nisa,nina


No comments: